Amb el mar de pantalla

jueves, 4 de febrero de 2021

L'emoció de tenir a les mans el nou fill de paper















 










El subidón de veure  la teva il·lusió plasmada

Quan començo un nou llibre,sempre, en l'amalgama dels sentiments, hi ha una proporció d'inseguretat i desconfiança: me'n sortiré?, és interessant el que vull contar?, me'l voldran publicar?, arribaré a veure'l imprès?
Després, la passió d'escriure arracona gran part dels dubtes i se segueixen moltes hores d'esforç i de gaudi. Sobretot de gaudi, encara que de vegades, esquerp.
I quan el teu editor et dóna el vist-i- plau, fins i tot en unes circumstàncies tan anòmales i difícils com les que estem vivint, i saps que en farà una edició impecable perquè no ho sap fer d'una altra manera, comença aquest "subidón" que culmina quan tens a les mans la teva il·lusió encarnada en paper i tinta.
Ara, a L'amor quiet, als seus protagonistes ficticis, El i Ella, i als reals, l'Alejandro i la Maria, els meus avis materns, els desitjo una llarga i feliç singladura per l'oceà de la lletra impresa.
Jo ja els tenia al meu cor, però ara també els tinc al meu prestatge. 💕





No hay comentarios:

Publicar un comentario