Amb el mar de pantalla

sábado, 27 de marzo de 2021

L'última xerrada de l'Aula d'aquest trimestre: parlant de Literatura de senyors i senyores

  
























Literatura de senyors i senyores

Amb un títol que volia fer un guinyo al meu tipus d'escriptura - intimista, de sentiments i vivències - a partir de la manera amb qué el meus fills, de petits, classificaven aquelles pel·lícules que rebutjaven per avorrides i perquè no hi havia acció, ni sortien indis, ni carreres de cotxes, ni policies ni feien riure..., hem tingut una llarga , distesa y  bastant divertida conversa a Canal Blau.
Sixte Moral, el meu presentador de luxe i ja habitual a banda de company d'altres batalles, em va fer un tercer grau , a Canal Blau TV, sobre L'amor quiet i els altres títols que he publicat i que coneix amb profunditat.
Va ser un plaer, una conversa llarga però que se'm va fer amena, distesa i a estones, divertida, fins al punt que vaig oblidar en més d'una ocasió que ens trobàvem en un plató de televisió.
Qui vulgui i tingui una estona, la pot veure sencera en el link de sota.
📚🌹❤



Xerrades de l'Aula - capítol 09


'Sota el títol  'Literatura de senyors i senyores.....'  Sixte Moral parla en aquest programa amb Mercè Foradada. L'escriptora vilanovina ha publicat fa poques setmanes el seu darrer llibre 'L'amor quiet'

No hay comentarios:

Publicar un comentario