Amb el mar de pantalla

jueves, 22 de abril de 2021

A Llorens Llibres, entre amics

 






Sant Jordi avançat

A falta de presentacions "presencials" ahir vaig passar una parell d'hores signant llibres a Llores Llibres, xerrant amb els amics i lectors que se m'acostaven i observant un flux bastant abundant i constant de persones que avançaven les seves compres de Sant Jordi.

Sense entrar a sac a valorar les preferències d'alguns no-lectors - jutgem cadascú amb tota la benvolença de què siguem capaços el fet que el llibre de la Paz Padilla sigui el més venut d'entre les novetats de no-ficció, pel davant de la meravella d'El infinito en un junco, de la Irene Vallejo  -  feia molt de goig veure persones de totes les edats triant i remenant llibres per a regalar, encara que només fos un únic cop a l'any.

Personalment, vaig tenir l'alegria de signar alguns exemplars del meu L'amor quiet, - nou, concretament - i, com que el degoteig m'ho permetia , de xerrar amb algunes persones conegudes , o no, del llibre i dels llibres i la vida. 

Va ser una bona estona, que ni la mascareta, ni la distància obligada, ni l'absència de les abraçades que hauria volgut donar i rebre, van aconseguir aigualir.

I per a postres, l'escalf i la complicitat de la meva llibretera de capçalera, la Rosanna Lluch, que va tenir el detall, ja habitual en aquesta llibreria tan especial, de convertir el meu L'amor quiet, en molts petits amors dolços de xocolata. 

Gràcies a tots!







No hay comentarios:

Publicar un comentario