Amb el mar de pantalla

martes, 29 de diciembre de 2020

Atrapada per l'inspector Salgado
























El verano de los juguetes muertos  i  Los buenos suicidas
de Toni Hill

M'agraden les novel·les d'intriga amb diverses trames que s'entrecreuen i on els personatges se t'acaben fent propers i creïbles.
M'agraden les novel·les d'intriga on la investigació es va desgranant pas a pas i s'introdueixen elements sorprenents que mantenen l'interès.
M'agraden les novel·les, en general, que et provoquen ganes de trobar el forat en el teu dia a dia per continuar llegint.
M'agraden les novel·les, també en general però sobretot si són policíaques, que no fan trampa en la resolució de la investigació i que no van creant al llarg de tota la trama unes expectatives que al final no queden ben resoltes.
M'agrada que els personatges de les novel·les siguin versemblants i que els puguis entendre. Que no siguin figures planes i que tinguin els dubtes i els contrasts que tenim la gent del carrer.
M'agrada, per damunt de tot, que en acabar un llibre, alguna cosa d'ell em segueixi acompanyant després d'haver-lo tancat.
Per tot això, m'he quedat atrapada en aquests dos primers llibres de la trilogia de l'inspector Héctor Salgado i de la seva segona, Leire Castro.
 I per tot això, també, ja he començat a llegir Los amantes de Hiroshima, el llibre que tanca la trilogia, amb delit i alhora recança de saber que a la pàgina 430 m'hauré d'acomiadar d'ells.




No hay comentarios:

Publicar un comentario